06 juni 2007

Livstecken!

Hur ska jag då förklara detta uppehåll?

Jo. För mycket jobb har tärt på krafterna. Efter en arbetsdag har jag nätt och jämt bara hunnit sparka av mig skorna innan jag storknat i sängen. Samtidigt som jag försökt att hinna med både det ena och det andra - vistas utomhus och ta långa promenader, träffa människor på stadens vattenhål, köra film- och matkvällar med brudarna och få ett par timmars egentid med en sjyst bok i solen. Därför har bloggen fått stryka.

I nuläget räknar jag timmarna (215) till att ledigheten träder i kraft nästa fredag. Då väntar drygt tre arbetsfria veckor. Förhoppningsvis lyckas jag klämma in ett par inlägg mellan midsommarfirandet, Barcelona-trippen och Roskildefestivalen. I´ll do my best.

6 kommentarer:

Sabine sa...

Har du jobbat så mycket är du sannerligen värd en riktigt lång semester! Trevligt att se att du lever i alla fall! =)

Anonym sa...

Hoppas du njuter av ledigheten och leriga roskilde. Är inne och kollar lite då och då iaf, du är efterlängtad.

Anonym sa...

är nästan säker på att jag såg dig på öresundståget häromveckan, vilket känns lite skumt eftersom jag aldrig har sett en ansiktsbilder. Att accesoarer ska vara nog för att man ska känna igen någon pekar nog på ett lite för omfattande modeintresse.

Smartasmia sa...

Tjo bönan! Hoppas du hade en skön sommar - och ledighet. Och att du mår bra. Länge sen jag var här....men likväl länge sen du var här också;-) Ha det bra!

Anonym sa...

Helloj! Saknar dig i bloggvärlden! Du har både stil och skön distans. Kom tillbaka!

Karin

Natrice Aurora Borealis sa...

Skönt att du är ledig snart

/Natrice Aurora Borealis - Naturkosmetik av högsta kvalitet, till lägsta pris -
http://www.natrice.se