21 april 2007

Full rulle

Min förhoppning om att enbart ägna helgen åt stilla aktiviteter har jag insett gått förlorad. För länge sedan.

Lördag: Kärt återseende av min kompanjon från sommarens härligaste och häftigaste tripp till Las Vegas. Dessutom har jag haft till uppgift att införskaffa en sjyst present till min snart 10-åriga lillelillebror. Framåt kvällen är siktet inställt på en hejdundrande förfest med tjejerna, med en sedan tidigare utlovad avstickare till Tegnérs.

Söndag: Den stående söndagsbrunchen ska som alltid avnjutas på &bar, förhoppningsvis på stamställets strålande uteservering. Därefter blir det en sväng ner till Falsterbo för att fira sambons kusins 20-års dag. Kommer vi bara hem i någorlunda tid tänker jag ge mig tusan på att se färdigt Little Miss Sunshine, som jag (hör och häpna) somnade till i fredags efter att ha sett urkassa Derailed.

Och som alltid håller jag tummarna för att helgen bjuder på fint väder, så att jag kan klämma in en efterlängtad glass i solen. Utan att behöva frysa.

4 kommentarer:

Sara sa...

kul helg! hoppas det var bättre drag på t-bar än vad det var på kajan. ha en bra dag!

Tillvaron sa...

Sara: Det kan du ge dig på!

Stina (Klädstrecket) sa...

Ajdå, jag som precis tänkte sätta på derailed!

Tillvaron sa...

Stina: Ledsen att göra dig besviken ;( En 5-åring hade kunnat räkna ut hur filmen skulle sluta... Inte bra alls.