11 maj 2007

"Har du sett Malmö, har du sett världen"

Det har blivit en hel del födelsedagsfiranden på sistonde. Ikväll likaså. Idag är det faster med sambo som ska firas, och jag har lyckats komma på en riktigt bra present (inte för en gångs skull faktiskt, jag brukar vara en riktig höjdare på att få till bra presenter).

Presenten innefattar två biljetter till "HippHipp!"-skaparnas nya föreställning 500 med premiär i höst, och så en flaska rödvin och blommor på det. Det kommer att bli kanon.

Om du mot all förmodan faktiskt missat "HippHipp!" (orealistisk tanke som den inbitna skåning man ändå är), ja då har du verkligen missat någonting. Det är definitivt my cup of tea.












Vitt linne, H&M
Beiga byxor, Monki
Mönstrad kavaj, VbH
Halsband, Forever21
Klocka, Locman
Svarta lackballerinas, Monki

12 kommentarer:

Julia sa...

åh, den dära kavajen! känner igen mönstret, vi köpte solfjädrar och kjolar av samma mönster när vi var i singapore! :)

AC sa...

Shit vilken snygg kavaj!! I like!

Anonym sa...

Cool kavaj!

Tillvaron sa...

Julia: Är det sant! På lappen i nacken står det faktiskt "Singapore".

Ac: Visst är den snygg, funkar bäst ihop med något enkelt till.

Cecilia: Ännu ett av förra helgens alla fynd ;)

Sabine sa...

Vad tjusig du är, instämmer med övriga om kavajen! Jag älskar hipphipp. =)

Anonym sa...

riktigt fin kavaj!

Julia sa...

jaa, mönstret är väldigt "Singaporiskt" :) Om jag minns rätt, så fick vi iaf. med oss en sådan kavaj och tillhörande kjol.

Anonym sa...

Guuuuud vad söt du var. Älskar kavajen! :)
Och HippHipp är verkligen my cup of tea också. jag är ju en skåning som bor i jämtland och försöker få alla som vill lyssna att förstå hur roligt programet är. Jag älskar det!
Och angående min balklänning så finns det bilder på min blogg från igår nu! :D

Anonym sa...

Jag och Tiffany Persson har ett litet förhållande, vi är sååå tighta!!
Suuupertjusig kavaj, den är verkligen jättefin och du passar jättebra i den! Min mamma har en liknande (fast skitgammal) och jag är sugen på den men jag vågar liksom inte använda den. Kanske kanske vågar jag nu när jag blivit inspirerad av dig!!

Camilla sa...

Vet du, i senaste Modette är det ett reportage om flygvärdinnemode, och "Singapore girls" bar en kavaj som är identisk med din! Har för mig att det var ingen mindre än Balmain som hade designat dem. Tänk vad märkligt!

Anonym sa...

Shit, vad fint! Helt underbart...

Anonym sa...

maste kolla:)