29 november 2006

Dagens skörd

Idag blev det inte mindre än 40 lååånga längder i bassängen. Det tog på krafterna, men kändes oerhört skönt efter måndagens julbak. Vi knådade lussebullar, stansade pepparkakor och rörde ihop både knäck och kola så att det stod härliga till (nu snackar vi tredubbla satser). Gott blev det i varje fall. Nästan för gott. Fredagens julbord ska definitivt kantas av våra hemmagjorda guldklimpar.

Dagens bad följdes av en trevlig lunchdejt på Café Mondo, innan vi begav oss ut på julklappsjakt (till mig själv ska kanske tilläggas). Äntligen har jag lyckats knåpa ihop en liten lista...

...vilken får uppdateras senare - nu blir det till att rusa! Har en vrålhungrig vän som snart står och väntar ute i kylan på mig. Jag som hade ett rykande färskt avsnitt av Prison Break och en smarrig lussekatt framför mig... Ibland gäller det att prioritera.

Inga kommentarer: