28 mars 2007

Congrats

Att årets första grillning skulle äga rum redan i slutet av mars var väl inget man egentligen förväntade sig. Men tji fick jag! Direkt efter jobbet trampade jag bort till en riktigt sjyst takterass, där det bjöds på grillad teryakikyckling med hemmalagad potatissallad. Mums. Med en underbar utsikt över Lunds takåsar njöt vi av solen som stekte på som aldrig förr. Då har man det bra.

Därefter blev det en snabb uppladdning inför Lugis hemmamatch. Väl på plats bjöd vårt supportercrew på en hel radda ramsor och handklappning i det oändliga. Och i och med vinsten får jag väl förära Lugi med en bild på den fina supportertröjan...



Och så sitter jag då här. För tillfället en smula kluven när det kommer till kvällens planer. Å ena sidan har jag en hel hejarklack i vårt lilla vardagsrum som laddar upp för party med kvällens fotbollsmatch i bakgrunden. Å andra sidan har jag en hemsk väckarklocka som tjuter 06.00. Tough choice.


Inga kommentarer: