18 mars 2007

Ger mig in i matchen

Det är svårt att undgå all den härliga inspiration som alla duktiga modebloggerskor dagligen förser en med. Därför tänkte även jag slå slag i saken och så smått ge mig in i leken. Dagen till ära bjuder jag därför på ett par bilder av dagens tilltänkta ekipering. (Ni får ha överseende med mina nybörjarskills, för jisses vad detta var krävande! En stor eloge till alla smidiga självporträtterskor...) Om bara solen tittat fram hade jag inte tvekat en sekund på att sticka nosen utanför dörren och uppsöka närmsta glassbar. Men eftersom det för tillfället är både blött och blåsigt i lilla Lund är det tveksamt om jag vågar mig ut i kylan...













Vitt linne, H&M
Gråa byxor, Tiger of Sweden
Skinnpaj, Vintage by Humana
Röd/lila sjal, Thailand
Halsband, Forever21
Klocka, Locman
Svarta ballerinas, Indiska
Väska, Mulberry Bayswater

6 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

Va snyggt, I like your style!

Tillvaron sa...

Man tackar!

Anonym sa...

Åh, det riktigt smärtar i mig så mycket som jag vill ha dom byxorna. Vet du var man kan inhandla dom, var köpte du dina?

Anonym sa...

riktigt snyggt :)

Tillvaron sa...

Rebecca: Vad kul att du hittat hit! Jag lyckades haffa det sista paret i min storlek på Spirit på Nova Lund. Kostade strax över tusenlappen.

Anonym sa...

AH! Tack så mycket för svaret, jag tror bestämt att du är min nya bästis, och du hade hittat dom i Skåne också, det är ju bara för perfekt för att vara sant :)