26 mars 2007

Kom till skott

Jag är så upprymd över det fina vädret att jag tar alla tillfällen att njuta av solens strålar. Det är faktiskt märkligt vad vädret kan göra för ens humör. Lat till exempel. Det tilltänkta spinningpasset räknades ut redan när jag cyklade till jobbet i morse. Men istället för att sitta och svettas på cykelsadeln kan jag ju utnyttja tiden till att tipsa om något jag läste om i Veckorevyns nyhetsutskick häromdagen, nämligen kosttillskottet Jättenattljusoljan. Har själv inte testat den (stod däremot och klämde på burken igår) men oljan ska enligt deras utsago "...fungera fantastiskt på både hud och hormoner". En burk med 80 kapslar räcker en dryg månad och kostar 139 kr på Life. Och jag är nog villig att agera testkanin ett tag framöver.












Vit- och blårandig tröja, Twilfit
Mörkblåa jeans, Levi´s
Halsband, Forever21
Svarta piloter, H&M
Skinnpaj, VbH
Vita skor, Kawasaki
Väska, Josef Frank Manhattan

2 kommentarer:

Sabine sa...

Jättesnyggt! Grym du är!

Tillvaron sa...

Sabine: Vad snäll du är!