30 mars 2007

Helgen i korthet

Fredag: Erotikmässan i Malmö. Jodå, ni läste rätt. Mina kära vänner har lyckats få med mig dit. En liten redogörelse för besöket utlovas. Inget tantsnusk bara.

Och för er som inte blev rent vettskrämda följer den resterande agendan härnäst...

Lördag: Shoppingrunda om det ges tillfälle. Annars fixar jag ett tillfälle. Därefter uppladdning inför kvällens (och vårens) stora fest. Sambon med vänner har hyrt Kalmar Nation för att köra en riktig brakfest med 150 inbjudna gäster. What to wear? Det får dagens shoppingtur utvisa.
/
Söndag: Kommer förmodligen starta dagen med en rejäl bakisbrunch. Om inte alla ligger utslagna efter nattens jippo vill säga. Därefter hoppas jag kunna komma iväg en sväng till Malmö för ett besök på den populära designmarknaden MerkadoKafé Barbro.
/












/
/
Vit t-shirt, H&M
Vit- och svartrandig tröja, Thailand
Gråa byxor, Tiger of Sweden
Halsband, Guld och Silver Smedjan
Armband, Kum Kum
Bruntonade piloter, H&M
Skinnpaj, VbH
Skor, Kawasaki

4 kommentarer:

Sara sa...

åh vilka snygga byxor! är de nya så de fortfarande går att få tag på?

och jag väntar med spänning på resumé från erotikmässan, jag vågade inte gå dit :)

Sabine sa...

Vad kul med mässa ändå! Är ltie spänd på recensionen. =)Megaparty är ju heller aldrig fel, what to wear???? är dock alltid ett problem. Snygg du var på bilderna också. =)

Tillvaron sa...

Sara: Jag köpte dom nog för drygt två veckor sen på Spirit på Nova. Spirit på Södra Förstadsgatan i Malmö har i och för sig en hel avdelning Tiger, så det är nog större chans att man kan hitta byxorna där.

Sabine: Vänta bara, jag ska strax ta tag i recensionen ;)

yanmaneee sa...

nike react
golden goose outlet
kyrie 4 shoes
supreme clothing
golden goose
cheap jordans
supreme
air jordan
balenciaga triple s
supreme new york