24 mars 2007

Så jäkla snygg bara.

Med tre långa dagar till löning och enbart ett par hundralappar kvar på kontot känns det inte alltför motiverat med en shoppingrunda. Istället kan jag ta tillfället i akt och visa upp ett riktigt kap från förra helgens handlande, mina vrålsnygga svarta piloter från H&M för 69,50 kr. Toppen nu när vårsolen börjat titta fram så smått.

På tal om kap känner jag en skyldighet att än en gång lovorda Mavalas superba nagellack. Efter förra helgens lackning sitter det fortfarande som berget! Dagen till ära visar jag därför upp statusen på lacket efter en vecka, tillsammans med min favoritparfym Lovely från SJP. Inför kvällens utgång tänkte jag testa det lite mörkare rosa lacket, och jag har på känn att jag inte kommer att bli besviken.

Efter en lagom frukostuppladdning med fil, banan och hallon har jag snört på mig träningsskorna för en långpromenad ute i det fina men blåsiga vårvädret. Så här stylish är jag då. Lägg speciellt märke till min "I flew the Grand Canyon"- t-shirt. Så jäkla snygg bara.












T-shirt, USA
Grå hood, Abercrombie & Fitch
Svarta tights, Stadium
Gråa och rosa skor, Nike

6 kommentarer:

Sabine sa...

Jäklans snygg tisha du har!

Tillvaron sa...

Sabine: Tell me about it...

Anonym sa...

Kan inte se några av dina bilder alls! Är nyfiken på teen ju. :D

Tillvaron sa...

aenigma: Vad märkligt... Har du provat att öppna bloggen på nån annan dator?

Anonym sa...

Det är min favvo parfym ockås! kan man annat än älska den?!

Tillvaron sa...

Sanna: Man måste helt enkelt gilla den! DKNY Be Delicious är en ny favorit.