26 mars 2007

Gosh!

Att Versace har satsat stort och lagt krutet på att höja modehusets anseende kan nog ses som årets underdrift. Donatella & Co har anlitat inga mindre än supermodellerna Doutzen Kroes, Kate Moss, Carmen Kass, Caroline Murphy och Angela Lindvall till sin senaste reklamkampanj för årets vår- och sommarkollektion. De ljuvliga bilderna har ingen annan är duktiga fotografen Mario Testino plåtat, där bland annat fröken Moss bär den ursnygga metallklänningen som Daria skapade stor hysteri i för ett par veckor sedan.

Då återstår väl bara frågan hur mycket dom kan tänkas ha investerat i det här lilla kalaset?

6 kommentarer:

Sabine sa...

Åh spännande! Versace har känts lite white trash ett tag, kanske mer för Donatella själv än plaggen i sig.

Stila sa...

Hej!

Vem är du? Haha, lustig fråga, men jag kan inte låta bli att anmärka på likheterna oss emellan. Jag är också 20 år, från Lund och gick på förskola i Lomma!

Anonym sa...

jättesnyggt! älskar när det är METALLIC alltså överallt inte bara en liten skvätt!!

ciao!

Maria - FashionFame sa...

My gosh vilka fina klänningar! Vill ha den första guldiga! Shit pommfritt!

Tillvaron sa...

Sabine: Visst har det! Kul att dom äntligen ryckt upp sig.

Stila: Då lär du bli ännu mer förvånad om jag säger att jag jobbat ihop med en av dina bästa vänner.. Och att jag väl har någon form av relation till samtliga av dina tidigare rumskamrater. ;) Vad kul att du hittat hit i varje fall, din blogg verkar för övrigt vara riktigt grym!

Maria: Visst är det snyggt. Och sättet som Daria valt att använda det på är ju bara beundransvärt!

Maria: Kunde inte sagt det bättre själv!

Stila sa...

Well well, då kan jag kanske gissa vem du är:)