29 mars 2007

UTMANING!

Syna dina köp!

Lista dina tre...

...BÄSTA köp
1. Svart skinnpaj från Vintage by Humana. Ett riktigt fynd som jag kan använda till allt. Alltid.
2. Mulberry Bayswater. Perfekt väska som håller i säkert 20 år till.
3. Klocka från Locman. Används dagligen och trots den utstickande färgen tröttnar jag aldrig på den. Livar upp både handled och klädsel.


...SÄMSTA köp
1. Svarta vinterstövlar från Don Donna. Den uteblivna vintern gynnade definitivt inte detta köp.
2. Svart grovstickad klänning från H&M Trend. Det tjocka garnet sticks och gör klänningen ytterst obehaglig. Att jag inte insåg det i provrummet.
3. Mörkbrun gubbkeps från Zara. Jag + huvudbonad = sådär. Alltid varit.


...SENASTE köp
1. Vita tygskor från Kawasaki. Supersköna. Dessutom ett riktigt kap för endast 400 pix.
2. Necessär från Ceannis. Egentligen har jag redan tillräckligt med necessärer, men jag kunde helt enkelt inte motstå det fina mönstret. Jag har alltid varit en sucker för färglada tyger.
3. Bruntonade piloter från H&M:s herravdelning. I år har dom verkligen lyckats med modellerna. De svarta sitter stadigt på näsan sen en vecka tillbaka.


...KOMMANDE köp
1. Beiga chinos från Ellos. Fastnade direkt för dessa sköna brallor när jag såg dom på snyggingen Sofia. Nu väntar jag med spänning på att avin ska trilla ner i brevlådan.
2. Smålandskasse från Svenskt Tenn i mönstret Boston. Ge mig den. NU.
3. Masterpiece MAX från Max Factor. Håller tummarna för att mascaran verkligen är så bra som alla påstår.


Nu utmanar jag Maria, Sofia, Julia, Alexandra, Linn och Sabine att göra detsamma. Samt dig som läser förstås.

7 kommentarer:

Anonym sa...

ooh vad roligt! Den ska jag sätta tänderna i på momangen!

Anonym sa...

Funderar också på chinosen men jag vet inte om jag skulle passa i dem.. Misstänker att det blir lite clownvarnning!

Maria - FashionFame sa...

Weeey vilken rolig utmaning :D Den där ska jag tänka på ett tag, är lite sjuk nu så ska vila mne lovar att göra den till imorgon! kram på dig!

Anonym sa...

hurra! det är ju klart att jag antar utmaningen :)

Anonym sa...

Jag är VANSINNIGT nöjd med chinosarna, som förresten fått ett helt reportage i senaste numret av Femina (ok, tanttidning, men jag är tant) Jag tror du blir jättejättenöjd! Dessutom stämde Ellos storlekstabell väldigt bra, inte illa. Kan bli mer shoppat från Ellos nu när första köpet var så lyckat.
Och, jo, även jag såg byxorna hos Sofia - tack för det.

Sabine sa...

Cool! Jag lovar att göra utmaningen imorgon, nu har jag tänkt ut vad jag ska lista. =)

Anonym sa...

grymt snygg skinnpaj!