20 mars 2007

Kalajs

Nyss hemkommen från jobbet är det bara till att stressa vidare mot nästa projekt. Förvisso ett mycket trevligt sådant! Födelsedagsfirande står på agendan, dock ej mitt eget. Jag får vänta ett halvår till innan jag kan önska mig den där lyxiga spahelgen eller weekendresan till New York. Tills dess får jag nöja mig med min underbara Manhattan-väska.












Vit skjorta, H&M
Mörkblå jeans, Levi´s
Pälsväst, meme
Halsband, Forever21
Armband, Dior Homme
Klocka, Locman
Ballerinas, Bianco
Väska, Josef Frank Manhattan










Två närbilder på min kära väska samt de reafyndade ballerinaskorna, som fick oförtjänt lite plats på bilderna ovan.

3 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

fräsch oxh snygg outfit! skönt att man kan ha ballerina nu när solen vågat sig fram igen :)

Anonym sa...

Ååå jag vill ha din väska! :)

Tillvaron sa...

Maria: Ballerinas funkar i alla väder! Med lite vilja bara.. och bra koll över vattenpölarna.

Alexandra: Visst är den fin! Den har varit en god följeslagare sen 2005.