10 maj 2007

Besvärligt

Jag har en visdomstand som besvärar sig med att jäklas i tid och otid. I nuläget tvingar den mig att enbart äta med ena sidan av käken. Irriterande! Det värsta är ju att dom här tänderna inte fyller mycket till funktion (om ens någon?). Vilket är ännu mer irriterande.

(Nej, jag har inte lagt pengar på att förgylla mina mjölktänder. Bilden intill föreställer faktiskt en ring skapad av William Clark.)

Söndagens brunchutstyrsel redovisas nedan. För om det hade varit lika fint väder idag hade jag definitivt dragit på mig något liknande. Med eller utan ont i käften.












Vit klänning, VbH
Beige skjorta, VbH
Jeansshorts, Nudie
Halsband, Forever21
Klocka, Locman
Bruntonade piloter, H&M
Väska, Mulberry Bayswater
Skor, Kawasaki

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hatar visdomständer!!
Snygg du är idag!

Maria - FashionFame sa...

Vilken snygg outfit!! Ush har också haft ont med min visdomstand som envisas med att ploppa upp vääääääldigt långsamt..blä!

Anonym sa...

bra/fin blogg! kram från emelie

Anonym sa...

Var ligger vbH? Ser ut som det är värt ett besök.

Tillvaron sa...

Mia: Och inte är dom till någon nytta...

Maria: Tackar, i söndags strålade jag ikapp med solen.

Ems: Vad kul att du tycker det!

Rebecca: Vintage by Humana ligger på Stora Södergatan 8 i Lund.

Anonym sa...

Supersnygg! Och visdomständer ja - dom borde utrotas! ;) Har dragit ut en men har tre kvar som ska ut. Usch. Dyrt är det också.

Anonym sa...

läskig tand!

sheau sa...

important source Homepage Homepage see post her response here are the findings

Anonym sa...

Our site v1z41r7z31 Louis Vuitton fake Bags replica bags from china free shipping replica bags new york you could look here v9j93w7v42 replica radley bags visit the site x3z38u6w86 replica gucci handbags replica evening bags q0v68l1l32