18 maj 2007

Match-hjälte vs Festprisse

Om jag hade varit 15 år idag hade jag förmodligen varit i fart med att sätta en trepoängare i basketkorgen i någon av Göteborgs alla sporthallar.

Istället sitter jag här med en grym huvudvärk efter gårdagens sittning på Tegnérs. Arrangerat av, tro det eller ej, självaste Göteborgs Nation. Västkustens goa gubbar ska då alltid påverka min Kristi himmelsfärd på ett eller annat sätt.

I övrigt inbegrep gårdagen allt ifrån frukostbuffé på Grand till Blades of Glory, till bearnaisesås-vad och Danielles La Poupee på repeat. En toppendag helt enkelt.

Den något usla bildkvaliteten skyller jag på mina runda sulor efter både två och fyra glas vin. Eftersom jag dessutom glömde bort att föreviga min snygga body, bjuder jag på en bild på den från ett tidigare tillfälle. Dessvärre med ännu sämre bildkvalitet.












Svart body, Monki
Ljusgrå kofta, H&M
Svarta byxor, Monki
Skärp, Monki
Halsband, Forever21
Klocka, Locman
Jeansjacka, VbH
Svarta lackballerinas, Monki

4 kommentarer:

Sabine sa...

Känner mig fasligt nyfiken på bearnaisevadet... tell me!
Som vanligt är du så tjusig så att huden intar Hulken-färg.

Anonym sa...

vilken skön ryggringning det var på bodyn!

Tillvaron sa...

Sabine: Det var en komplimang utöver det vanliga! Tack snälla!

Fröken Främling: Den är alldeles perfekt! Värsta kapet också för strax över hundralappen!

Anonym sa...

Monki är bäst! Snygga kläder!