05 maj 2007

Kawasaki

Jag lägger in en liten parantes här eftersom många undrat var jag har köpt mina vita tygskor från Kawasaki. Eftersom dom är så härligt sköna, grymt snygga och alldeles perfekta i sin enkelhet kan jag inte klandra någon för att fråga.

I slutet av mars fann i varje fall jag mina ögonstenar på SpiritNova Lund. Vid det tillfället vet jag att modellen fanns kvar i både vitt och svart. När jag synade affären i söndags hittade jag bara ett par gula, men vet att man tidigare har haft både ljusblåa, rosa och mörklila i sortimentet.

Är du på jakt efter ett par tygskor från Kawasaki råder jag dig att kontakta någon av nedanstående Spirit-butiker för mer information om skorna.

Spirit Nova Lund: 046-15 92 90

Spirit Malmö Södergatan: 040-12 01 28

Spirit Malmö Södra Förstadsgatan: 040-30 14 12

Spirit Helsingborg Kullagatan: 042-14 42 11

Spirit Väla Helsingborg: 042-20 55 00

3 kommentarer:

Sabine sa...

Tackar för infon! De är grymt snygga, ser otroligt bekväma ut och dessutom är jag i behov av nya skor. Vill jag tro i alla fall... :p

Anonym sa...

Om man är Köpenhamn hittar man Kawasaki på bla Jette Riis skobutik, den skobutiken hittar man bla vid de två HM på Ströget.

Tillvaron sa...

Sabine: Funderar själv på att köpa på mig ännu ett par. Även fast min skosamling inte direkt berättigar det...

Cissi: Tackar för tipset! Då gäller det bara att boka in nästa tripp till Köpenhamn då!