04 maj 2007

fredaglördagsöndag

Trots en kort arbetsvecka väntar en välbehövlig tredagars-ledighet med start redan idag. Gårdagens personalkris på jobbet innebar att jag snällt fick arbeta vidare, istället för att som planerat gå hem vid tretiden och njuta av en glass i det fina vädret. Detta resulterade i sammanlagt 14 timmars konstant arbetande. Jag lyckades i varje fall ro åt mig ett par timmars övertidsersättning, och så fredagens ledighet såklart. När klockan slog 21.00 och jag äntligen fick cykla hem från jobbet, hade min underbara pojkvän förberett både thaigryta och fruktsallad. Lyx. Efter en någorlunda lång sovmorgon ska jag göra precis vad andan faller på idag. Och imorgon. Och i övermorgon. Det är lyx.












/

/
Vit t-shirt, H&M
Jeansskjorta, Carlings
Svarta byxor, Monki
Skärp, Monki
Klocka, Locman
Skor, Kawasaki
Väska, Mulberry Bayswater

6 kommentarer:

Sabine sa...

Åh vad jobbigt. 14 h är ingen höjdare!
ps. Du är supersnygg idag!

Anonym sa...

Fint!

Anonym sa...

Puh, jobbigt! Det är lång tid...14 h. Men snygg outfit...är avis på dina Kawasaki! :) Vill också ha sådana!

Anonym sa...

Marie i Ystad: Var har du hittat dina vita Kawasakis? På Spirit i Malmö fanns svarta, gula och rosa men inte vita! Var ? I Lund? Help!

Tillvaron sa...

Sabine: 14 h var tufft, men desto lättare med en härlig långhelg i tankarna.

Alexandra: Tackar!

Mia: Skorna tillhör definitivt senaste tidens bästa köp.

Marie: Nova Lund!

Anonym sa...

Superfint! Måste nog investera i en jeansskjorta :)