23 april 2007

Congrats lillebror

Nu blir det till att jäkta mot ett födelsedagsfirande hemma hos föräldrarna i Lomma. Lillebror fyller nämligen 10 år idag. Min snälla pojkvän har tagit sig tid och införskaffat presenten, en hyperavancerad (eller nått) webbkamera. Det är märkligt vad tiden förändras ändå. När jag fyllde 10 år önskade jag mig nog fortfarande dockor. Och inte hade jag en aning om hur ett tangentbord fungerade. (Fanns det överhuvudtaget tangentbord 1996?)












/
/
/
Vit t-shirt, H&M
Svart kofta, Banana Republic
Gråa byxor, Tiger
Halsband, Forever21
Klocka, Locman
Ring, Klädkammaren
Väska, Josef Frank Boston
Zebrarandiga skor, Topshop

7 kommentarer:

Stila sa...

Snygg som vanligt! Jag gillar de skorna - läckert med zebra när man är så less på leopard:)

Anonym sa...

Zebra skoene funker bra til outfiten din.Najs!

Tillvaron sa...

Stila: Man känner sig genast lite snyggare (och gladare) när man får dessa fina klackar på fötterna! Sedan dom fyndades på Topshop under förra året har dom varit en klar favorit i skohyllan.

Annema: Tackar!

Kaospatrullen sa...

Åh, Philemon Arthur and the dung, man trodde ju knappt att Lomma fanns på riktigt!

Anonym sa...

Läckert.
Kul med lite inspiration, du är en av de få "modebloggare" som jag faktiskt känner att jag skulle kunna plocka lite idéer av.

Tillvaron sa...

Laskask: Lomma lever i högsta grad! Om somrarna i varje fall ;) Då placerar jag mig mer än gärna på den vita sandstranden.

Rebecca: Det värmer mer än du anar!

Anonym sa...

JAG VILL OCKSÅ HA EN SMÅLANDSKASSE!