05 april 2007

Glädjeyra

Ni anar inte (eller jo, det gör ni nog) hur otroligt glad jag blev när beskedet kom att jag tilldelats äran att agera sköna shopoholychic's date på releasefesten för Modette den 11 april. Vilken eufori! Det ska bli grymt spännande att både få medverka vid lanseringen av tidningen, som jag för övrigt tror riktigt starkt på, samt att få träffa alla härliga bloggerskor som kommer att delta under kvällen.

Efter att ha kollat med chefen och fått konstaterat att den hastigt påkomna ledigheten är i sin ordning, återstår ett smärre dilemma. För vad ska man ha på sig på ett sådant här spektakel? Uppklädd till tänderna? Eller skönt vardagsklädd, men något upphottad? Klädkoder känns ju ganska uråldriga idag.

Klädvalet tåls i varje fall att tänkas över. Kanske under en runda på stan i eftermiddag. Senare över en påskmiddag hos pojkvännens familj.
/












/
/
Grå t-shirt, H&M
Orange hood, WE
Svarta jeans, H&M
Svarta piloter, H&M
Läderarmband, H&M
Väska, Smålandskasse Boston
Vita skor, Converse

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt!! Svårt med klädsel! Snygg dagens!

Sabine sa...

Vad kul för dig! En tripp till The big ciy alltså. =)Jag skulle dragit på mig värstingoutfiten. Shysst vardagsklätt kan man ju ha vilken annan dag som helst.

sandra.tornkvist sa...

Grattis till vinsten! :)

Anonym sa...

Snygging! Tror du kommer vara galet tjusig på Modettefesten! ;)

Anonym sa...

Snygging! Tror du kommer vara galet tjusig på Modettefesten! ;)

Tillvaron sa...

Mia: Visst är det! Men jag har ett par dagar på mig att spåna i varje fall ;)

Sabine: Värstingoutfiten alltså.. då gäller det bara att hitta den!

Sandra: Tack!

Shopoholychic: Ja, det får jag hoppas!

Anonym sa...

Detta tyckte jag var grymt snyggt! Hittar inte de där jäkla we-tröjorna någonstans längre, och jag älskar dom, så sköna! Grattis till vinsten förresten, kul att det blev du :)

Anonym sa...

Yeah jäklar vad snygg outfit. orange we tröja var snyggast! Ja var köpte du den?

geausleyt sa...

replica bags nyc click here to find out more t8e96p4n58 replica bags ebay linked here d0a14e7x21 luxury replica bags replica bags lv zeal replica bags reviews gucci replica u8l50j0b67 replica bags korea