12 april 2007

Modettefesten. Dagen efter.

Gårdagens tillställning på Operaterassen överträffade alla förväntningar. Med hästlängder. Det kan jag tacka min urtrevliga och grymt snygga date shopoholychic för. TACK!

Tillsammans med söta Stina minglade vi i folkmassan, tog för oss av den tjusiga maten (efterätterna, tre till antalet, var smaskens) och kändisspanade någorlunda diskret. Vi bytte ord och meningar med ett flertal rara bloggerskor, förvånades över hur mycket mindre folk ser ut i verkligheten (kändisar inkluderade - Gårdinger och Gynning, er häpnades i varje fall jag över!) och diggade till grymma Lykke-Li. Som grädde på moset fick vi dessutom ta del av Yvan Rodic aka. Face Hunter in action.

Utifrån detta känner jag en smärre skyldighet att rikta ett stort tack till alla er som gjorde den här festen möjlig. Förutom den generösa goodiebagen tar jag med mig massor av härliga intryck och ett par nya bekantskaper från denna inspirerande tillställning. Och en makalös skoskav på det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. Lite skoskav var det värt hoppas jag! Det var så himla kulkulkul. Måste vi göra om snart :) Ps. Du börjar bli riktigt haj på Photoshop nu ju. Grymt! Ds.

Maria - FashionFame sa...

Åh du verkar ha haft en himlas massa kul :D Wooho! Ville oxå gå :(

Tillvaron sa...

shopoholychic: Klart det var! Jepp, jag och Photoshop börjar bli vänner nu ;)

Maria: Det var dundertrevligt.

Camilla sa...

Vad kul du verkar ha haft!

En fråga, varifrån kommer dina svarta byxor du har på bilden? De ser riktigt fina ut. Hela din outfit var riktigt fin förresten!

Sabine sa...

Vad trevligt det låter! Jag känner mig lät grön av avundsjuka..

Tillvaron sa...

Camilla: It´s Monki baby!

Sabine: Jag hade nog också dragit åt det lite mintgröna hållet.. ;)