13 april 2007

Friday at last

I helgen ska jag försöka knåpa ihop en liten summering av min blixtsnabba (och fantastiska) vistelse i Stockholm. För det var grymt. Fram tills dess bjuder jag på kvällens ekipering, som ska avnjutas ihop med glass och grillning i det förtjusande solskenet. På golvet skymtar förresten en utav mina påsar från Monki förbi. Jisses vad jag handlade där. Mer om det senare.
/
So long, cowboy. (Som min kära pojkvän uttrycker det.)












/
/
/
Vitt linne, Charlotte Russe
Ljusgråa byxor, Monki
Jeansjacka, VbH
Halsband, Forever21
Svart läderarmband, H&M
Sandaler, Vagabond

8 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

Dina byxor är riktigt snygga!! ha en underbar helg! :) Kram /Maria

Smartasmia sa...

Halloj! Som du kanske såg hos Rubia ber jag även dig så mkt om ursäkt för ett ev. "nonchalant" beteende i onsdags; jag greppade aldrig att det var du och Rubia jag hälsade på i sällis med Shopaholychic; hoppas att du tar emot min ursäkt; som jag skrev hos Rubia här jag himla dåligt (och blir fort trött i skallen i miljöer med musik/sorl) och uppfattade aldrig vilka ni var....:-) tjipp och sorry igen - det blir förhoppningsvis fler tillfällen att träffas på!

Anonym sa...

Riktigt fin outfit ;)

Sabine sa...

Vilken urskön outfit. Perfekt för en slapp dagi stadsparken ju. =)

Mill sa...

Finfina kläder! Säger som Smartasmia, uppfattade nog aldrig att det var du som var i sällskap med Shopoholychic. Ber så hemskt mycket om ursäkt. Ser i alla fall fram emot din redogörelse!

Tillvaron sa...

Smartasmia & Mill: Trots att man (undertecknad) är förhållandevis ny i gamet är det dumt att inte ta för sig ibland ;) Jag hade i varje fall riktigt kul och det var skoj att få ett ansikte på er! Och förhoppningsvis kommer det komma fler chanser att byta ett par ord sinsemellan.

Danni: Tackar!

Sabine: Absolut, bara jag får ha en bägare med mango och romrussin i från Glasskulturen så är jag nöjd..

Anonym sa...

Ååååh...jag var och tittade på de där snygga byxorna på Monki idag, men tillslut kom jag hem med något helt annat.

Härligt med glass och grillning!

Tillvaron sa...

fröken sötsur: Du kan ju tro att jag är nöjd över dom, eftersom jag kom hem till Skåne med ett par i varje färg ;) Glass och grillning is the shit.