10 april 2007

Stress i (för) stora lass

Imorgon väntar avfärd mot Stockholm och den efterlängtade Modettefesten. Men innan dess har jag tusen småsaker som måste hinnas med. Såklart straffas jag ju för gårdagens ineffektivitet. Nåja, det var det nästan värt. Min snälla mor gav mig mitt första och enda påskägg under måndagens trevliga middag, innehållande favoritparfymen DKNY Be Delicious. Och bjöd på cheesecake. Så jo, det var det definitivt värt.

Biljetten och boendet i Stockholm är i varje fall fixat. Outfiten likaså. Nu återstår en sväng på stan för att införskaffa diverse förnödenheter, en kvartsfinal i handboll samt stresspackande inför den begynnande resan. Optimist, jag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken trevlig påskpresent! Skulle mycket hellre få en sak än en massa påskgodis som bara ger en magknip och hål i tänderna ;) Har mailat dig. Vi ses imorgon! Kram.

Tillvaron sa...

shopoholychic: Blev supernöjd med parfymen! Jag har lyckligtvis besparat mina gaddar från några enorma sockerattacker de senaste dagarna... Vi hörs och ses imorgon!