28 april 2007

Kom hit och bli förälskad

Som ni kanske märkt hyser jag väldigt starka känslor för mitt Lund. Jag är fullkomligt överförtjust faktiskt. Därför är jag så glad att det numera finns flera fantastiska bloggerskor som skriver just härifrån, samtliga tillhörande mina personliga favoriter. Härmed slår jag därför ett slag för dessa kalasbra bloggerskor - Stila, Sofia, Camilla, Sara, Julia och Sabine - så att fler kan ta del av allt bra som vår stad förenar oss med.



Ovan har jag följt Saras fenomenala exempel och plåtat allt vackert som lyckades komma i min väg under min senaste runda på stan. Kom till Lund och bli förälskad.

4 kommentarer:

Stila sa...

Hurra för Lund! Och hurra för alla lunda-bloggare! Så fina bilder, Lund var verkligen underbart igår!

Mill sa...

Me love Lund. Var praktiskt taget bosatt där på helgerna under ett halvår för ca 6 år sedan. Så kan det gå när man är kär och galen och kärleken bestämmer sig för att Lund är en trevlig stad att studera i... Kan sakna staden lite faktiskt!

Camilla sa...

Vilket underbart kollage! Lund är fantastiskt, och du har blivit riktigt duktig på Photoshop. Jag är imponerad! Och som Stila skriver, hurra för alla lundabloggare, ni hjälper mig i stunder då jag längtar hem alldeles förskräckligt. :)

Anonym sa...

Superfint! Jag har en kompis som pluggar till arkitekt där nere. Har planer på att hälsa på henne till hösten! :)