17 april 2007

Konfunderad



För knappt en vecka sen landade då äntligen mitt Ellos-paket i brevlådan, innehållandes de sjysta beiga chinosen som har synts bland annat på Sofia. Men i ärlighetens namn har jag haft så mycket att göra på sistonde att det helt enkelt inte funnits tillfälle att prova dom ordentligt förrän i helgen. Så nu sitter man här med beslutsångest, eftersom jag har sådana svårigheter att bestämma mig för om jag ska behålla dom eller inte.

Å ena sidan är det en rolig modell med lite annorlunda passform. Fin färg är det också. Å andra sidan är jag rädd att det andas lite för mycket ridbyxstuk över dom. Det lite pösigare över låren övergår till lite tightare över vaderna. Inte helt hundra på att jag är tillräckligt tillfreds med det. Sen borde jag ha i baktanke att jag faktiskt redan äger fyra par brallor med hög midja. Men ett par till kan väl inte skada någon... (mer än min plånbok vill säga).

Jag blir galen.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Synes de var kjempekule!!Satt jo kjempefint på deg!

Anonym sa...

ser inte SÅ snygga ut, men vad vet jag?! :-)

Jag har uppdaterat min sida lite btw ;-)
www.kempo.nu/index_swedish.htm

Anonym sa...

Håller med dig. Jag gillade också modellen tokmycket, men tyvär var dom inte särskilt smickrande på mig så dom fick åka tillbaks. Kanske man kan hitta några liknande på någon loppis/secondhandbutik om man har tur :)

Anonym sa...

Om de inte gör ett alltför stort hål i plånboken (och om de är från Ellos borde de inte det, det är ju den stora fördelen med just Ellos) tycker jag definitivt att it's a keeper. Satt görbra på dig. Och ridbyxe-associationen beror ju på vad du har till. De är kanske inte att föreslå till svarta stövlar med högt skaft ; ).

Anonym sa...

Jag beställde ett par från ellos för otroligt länge sedan...men de åkte tillbaka relativt fort. Passade inte mig alls. Men på dig sitter de bra! Svårt...du får känna själv :)

Anonym sa...

dom var helt ärligt inte speciellt fina alls, finns massor mycket snyggare byxor med hög midja!

Anonym sa...

jag tycker dom var häftiga!

Stila sa...

De är grymt snygga framifrån och från sidan, och jag älskar uppviket vid anklarna. På din bild ser de helt okej ut bakifrån, men vad jag har sett på andra har de inte varit särsklit tjusiga. Dessutom har du väl de grymma tiger och filippa-k byxorna som är ganska lika stil?
Lycka till i valet och kvalet, vi syns på torsdag!

Sara sa...

åh jag har också varit när på att klicka hem de där byxorna många gånger. håller med föregående talare om att de sitter snyggy i fram och på sidan, men jag är tveksam baktill. går det inte vika ner linningen?

Tillvaron sa...

Annema: Vad skoj med en norsk läsare!

Shopoholychic: Eller i mammas garderob kanske...

Marlene: Haha.. nej, det får bli flats till i såfall.

Mia: Svårt val...

Kim: Javisst! Jag har ju som sagt redan fyra par i garderoben som jag inte alls är osäker på.

Emma: Vad bra!

Stila: Är också väldigt förtjust i uppviket ;) Men resten kan jag inte bestämma mig för om jag gillar eller inte.

Sara: Nja, det går väl... men det blir inte så snyggt. Vad jag vet är det många som klickat hem byxorna, men snabbt returnerat dom.

Stina (Klädstrecket) sa...

Hej!

Jag tycker att dom är fina. De ser ju skyhöga ut eftersom de inte är nervikta, men de funkar absolut om de inte var för dyra.

Om du känner att du kommer att använda dem så tycker jag du ska behålla dem.

Anonym sa...

Hur är storleken?? gå upp/gå ner storlekar?

JAG TYCKTE DE VAR SKITSNYGGA!

Anonym sa...

Behåll dem, för sjutton. Satt bättre på dig än många andra... Och var inte rädd för "ridbyxe-stuket" - titta bara på Balenciagas f/w2007-kollektion!

mcbende sa...

replica bags wholesale Continue Reading h9i35h8l16 replica bags ru replica bags in delhi from this source s7s28h8g16 replica bags india review g7i57d0w07 replica louis vuitton best replica bags online 2018