10 april 2007

En välbehövlig ursäkt

Haha... skrattade gott åt min egen formulering "Det negativa är att den är ganska "lös" i botten" i Kiss&Tell´s utvärdering av Bayswatern. Den är ju det, men på något vis lät det bara så märkligt när jag läste det. Till dess försvar måste jag ju faktiskt prisa den både högt och mycket, för Bayswatern är verkligen en toppenväska. Det var alltså inte meningen att såra dig, min lille vän.

Uppdatering: Lade märke till att det ju faktiskt är jag som lagt båda kommentarerna på Kiss&Tell, dvs att väskan också är "... grymt praktisk, rymlig och lättmatchad." Så det så.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tänkte bara höra om du vet någon bra frisör i lund? jag har ännu inte lyckats hitta någon sådan där superbra!

Tillvaron sa...

Julia: Senast jag klippte mig gjorde jag det på Nivå på Stora Fiskaregatan, hos en tjej som heter Josefin. Nu kapade jag bara topparna, men jag blev himla nöjd ändå. Jag fick en sjyst hårinpackning och styling på det för studentpriset 290 pix. Som hittat alltså.

Anonym sa...

det var ju superbilligt! du har aldrig klipp mer "avancerat" + kanske slingat på något annat ställe som du varit nöjd med? usch..tycker det är så svårt att hitta en bra frisör..

Tillvaron sa...

Julia: Det är INGEN lätt uppgift att hitta en frisör som man trivs med. Men vad jag vet är den långa tjejen på Boa i allafall grym på färgning.