03 april 2007

Two of a kind

Av en ren slump ramlade jag in hos för mig nyupptäckta bloggerskan Liselott, där jag hittade den här härliga bilden från årets vår- och sommarvisning hos Filippa K. Som ni förstår var det svårt att inte anmärka på de fantastiska brallorna. Gråa. Höga i midjan. Och så med ett rep i linningen. Direkt gick det upp för mig hur väl dessa tre komponenter stämmer in i beskrivningen på mina förhållandevis nyinköpta byxor från Tiger. Fast ändå ser dom ju så olika ut. Och så fantastiska! Om jag bara lyckas komma över varianten från Filippa K är jag säker på att det kommer grävas ännu ett djupt hål i min plånbok (har ännu inte tagit till modet och kollat kontot sen lördagens ytterst givande runda). För den här våren berättigar definitivt två köp av gråa byxor med hög midja och ett rep i linningen...

... som förresten hemskt gärna får trängas tillsammans med sommarens drömskor i min garderob. Hemskt, hemskt gärna alltså.

6 kommentarer:

Sabine sa...

Jättefina byxor, verkigen. Åh, dom är ju drömmen!

Tillvaron sa...

Sabine: Visst är dom! Råsnygga.

Anonym sa...

Ja, de brallorna har jag också spanat in...vet inte var jag ska börja leta...men jag suktar..

Anonym sa...

jag dör! gud, vilka fina skor! vad är dom ifrån?!

gillar din blogg btw ;)

Tillvaron sa...

Mia: Den som hittar byxorna först hojtar högst!

Caroline: Tack! De ursnygga platåpumpsen kommer visst från Zara.

Maria - FashionFame sa...

Jag såg precis att du vann tävlingen om att gå på modettefesten STOOORT GRATTIS :D du får ta masssor med kort o visa oss andra :D kramar