01 april 2007

På Modette

Ni har väl inte missat att signa upp er för det första numret av Modette?

Själv har jag slått på stort och signat upp mig för de sex första numren, till det ytterst överkomliga priset av 149 riksdaler. Och om du beställer idag får du dessutom det första numret innan det kommer ut i butik. Rätt ner i din brevlåda! För det här tror jag kan bli riktigt bra. Så pass bra att jag med stolthet hade burit den grymma Modette-diamanten kring halsen. Fast det hade jag såklart ändå.

3 kommentarer:

Sabine sa...

Spännande! det ska jag kolla upp! =)

Anonym sa...

Ja, hjärtat tog ett litet extra skutt när jag hittade de så tack för hjälpen! Jaså, jag har faktiskt haft ett öga på dom också ett tag, stod och höll i dom på Spirit i Malmö senast i fredags, riktigt snygga är dom!

Anonym sa...

Jag har inte riktigt förstått hela svängen med Modette än. Vet faktiskt väldigt, pinsamt lite vad hela grejen/tidningen går ut på. Ska läsa upp mig lite mer nu så tack för påminnelsen. Dock är Vogue och Elle för starkt fastnitade vid mig så jag är tveksam till att jag kommer att bli en prenumerant. Men man ska aldrig säga aldrig! :)