20 april 2007

Jag knep den

Samarbetet mellan Topshop och Veckorevyn resulterade i ett väldans trevligt arrangemang under gårdagens VIP-kvällNova. I mingelyran hade man laddat upp med modevisning, goodiebag-tävling, trendspaning från LA och så förstås 20 % på sortimentet. Trevligast var nog ändå Lisen och Hannah, som vant minglade runt bland besökarna och plåtade så gott det bara gick. Förutom en söt majblomma lyckades jag få med mig en riktig godbit hem (som jag vet att många suktade efter), en svart t-shirt med det enorma oranga budskapet "SAVE THE RAVE". Fyndigt, tyckte jag.

Tanken på en lugn hemmakväll därefter med senaste numret av ELLE avfärdades snabbt och ersattes istället med jordgubbsdrinkar och en massa snack på &bar med bland andra urtrevliga Stila och hennes kollega från Topshop. Först framåt halv ett släpade jag mig hemåt för min fem timmar långa skönhetssömn innan jobbet kallade.

Härnäst följer jag upp med dagens ekipering...












Vit- och blårandig tröja, Twilfit
Svarta byxor, Monki
Halsband, Forever21
Ring, Klädkammaren
Skor, Kawasaki

7 kommentarer:

Anonym sa...

T-shirten var kanooon!

Anonym sa...

må jo ikke glemme elefant-halsbåndet.Det var søtt som sukker!

Maria - FashionFame sa...

haha save the rave - i like! :D

Anonym sa...

Trevligt!! Snygga brallor! ;)

Tillvaron sa...

Annema: Tackar tackar!

Maria: Nu fattas bara visselpipan och neonstavarna. Sen är jag redo för rave.

Mia: Byxorna tillhör favoriterna i garderoben. Dom och de ljusa i samma modell ;)

yanmaneee sa...

yeezy
yeezy boost 350 v2
yeezys
lebron shoes
yeezy 350
yeezy boost 350
lebron 18
adidas yeezy
supreme clothing
yeezy

mcjeathe sa...

good quality replica bags y77 b1d79j3u68 replica bags j71 q5u77x7p00 high end replica bags i88 z8a12x1k79