18 april 2007

Fasdag

Gårdagen spenderades oförskämt bra. Jag varvade en massa slappande (tog verkligen igen för föregående vecka) med småsysslor och fixande i lägenheten. Jag tror bestämt att jag kommit på ett nytt ord för dessa dagar, när man "arbetar" för att komma i fas - fasdag. För det var precis vad jag gjorde (och behövde) efter den senaste tidens hektiska schema.

Under gårdagen sysselsatte jag mig bland annat med...

... frukost ute på vår soliga bakgård, med en enorm portion fruktsallad och morgontidningen i handen.
... en långpromenad runt stan med pojkvännen för att spana in min mors nyinköpta kolonistuga. Grönt är skönt.
... att luska ut varför senaste numret av ELLE inte har ramlat ner i brevlådan än.
... ett försök till iordningställande av vårt stökiga sovrum. Kläder överallt.
... slappande i soffan framför två färska avsnitt av favoriten 24.
... ännu mer slappande i form av lusläsning av diverse modemagasin.
... att slutligen bestämma mig för om chinosen från Ellos är värda en plats i garderoben.

Nog om gårdagen. Ikväll blir det middag och ett glas vin ihop med tjejerna. Då ska vi försöka ta igen allt snack som vi inte hunnit beta igenom sen vi träffades sist. Det kommer att bli en lång kväll.















Vit t-shirt, H&M
Grå hood, Monki
Jeans, Levi´s
Halsband, Forever21
Klocka, Locman
Väska, Josef Frank Manhattan
Skor, Converse

7 kommentarer:

Anonym sa...

En hel del hade du att göra ser det ut som. Ha det trevligt i kväll! Fin outfit!

Maria - FashionFame sa...

vilken fräsch bild på fruktsalladen! blev verkligen sugen nu! :) snygg outfit dessutom!

Anonym sa...

härligt söt outfit!!lovely!!:D

Sabine sa...

Vilken härlig dag du verkat ha! Gott med fruktsallad också, det måste jag göra mig snart. Bra val md byxorna, jag tyckte dom var fina på dig. :)

Tillvaron sa...

Mia: Jodå, men tiden går fort när man har roligt!

Maria: Vi har dessutom världens bästa (och billigaste) frukthandlare runt hörnet, så det går inte att misslyckas.

Atta&Linda: Tackar!

Sabine: Jag är fortfarande i valet och kvalet angående brallorna...

Sara sa...

fasdag, bra ord det ska jag ta till mitt ordföråd! snygg outfit. är det ok om jag länkar till dig i min blogg?

Tillvaron sa...

Sara: Självklart!