01 april 2007

Flyt

Gårdagen lämnade inte mycket övrigt att önska. Började dagen med en grymt produktiv shoppingrunda, med både en sväng på stan och sen ut till Nova. Eftersom jag är så himla nöjd med resultatet blir det definitivt till att visa upp gårdagens skörd, vilken utgjordes av...

... en stycke Masterpiece MAX Mascara från Max Factor.
... två vita ribbade linnen från H&M.
... en vit- och svartrandig bikini i bandeaumodell från Twilfit. Dagens överraskning!
... en budad Smålandskasse i mönstret Boston.

Och så till sist, dagens absoluta favoritköp...

... gråa byxor i paperwaistmodell från Acne. Äntligen slog jag till.

Byxorna är supersköna och sitter som en smäck. Faktiskt till den mån att dom lyckades övertyga mig direkt om att vad kvällens ekipering skulle utgöras av. Kvällen var för övrigt riktigt skoj, med en hel drös av människor inne på lilla Kalmar Nation. Pojkvännen och resten av festcrewet hade laddat upp med grymt småkäk och barpriser som ingen kunde klaga över. Tio spänn för en öl och en drink för en tjuga. Och i egenskap av sambo till festfixaren lyckades jag nog inte göra av med en enda krona under kvällen. Det är nice.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Gosh...grymt snygga brallor!

Tillvaron sa...

fröken sötsur: Hade knappt hunnit lägga upp inlägget innan du kommenterade! Vad roligt.. Byxorna är så grymma att jag överväger att bosätta mig i dom.

Anonym sa...

Hej Hej! har precis börjat läsa din blogg och tycker om den mer för varje dag som går, jag är intresserad utav att köpa ngn väska från svenskt tenn med, kan man få den budad till ngn affär i malmö? eller har jag förstått fel? mvh Katja

Tillvaron sa...

Katja: Vad kul att du gillar bloggen! Jag har en supersnäll killpolare i Stockholm som faktiskt köpte väskan på Svenskt Tenn och tog med den ner till Skåne nu i helgen. Om du inte har någon kompis som är lika snäll som han kan du beställa den direkt på svenskttenn.se, men då tillkommer frakt på 200 pix.

Maria - FashionFame sa...

Shit va snygga dom är! Dom ser jätte mysig och bekväma ut oxå!! Vad vare för pris på dem?

Mill sa...

Låter som en kanondag! OCh byxorna var skitsnygga! Ha en trevlig söndag.

Anonym sa...

Jag måste säga att jag gillar verkligen din blogg!

Anonym sa...

Det här var en ny blogg för mig - och kanske också en blivande favorit. Acnebyxorna har jag också dreglat över ett längre tag, och om jag inte vinner på Triss så blir det nog inget köp :(

Sabine sa...

Jättesnygga byxor, de ser skitsnygga ut på dig! Kvällen lät ju riktigt kul också!

Anonym sa...

Vilken underbar bikini

Tillvaron sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tillvaron sa...

Maria: Det är dom verkligen! Egentligen landade prislappen på alldeles för mycket. 1600 pix. Men jag intalar mig själv att det var värt det.. För det var det väl?

Mill: Tack detsamma!

Alexandra: Tack!

shopoholychic: Man tackar! Ska göra mitt bästa för att landa bland dina favoriter ;)

Sabine: Det var riktigt bra drag hela kvällen, det får man lida för idag..

Nadja: Visst är den! Och bikini som alltid är så jäkla svårt att hitta, men när man minst anar det så!

Anonym sa...

Vilka kap. Jag gillar din blogg!

Anonym sa...

Absolut...brallorna är värda sitt pris!! Otroligt snygga...har också spanat dem...

Sara sa...

oh de brallorna är inte att leka med - übersnygga!

Maria - FashionFame sa...

haha ja det är dem verkligen, de sitter döfint på dig! :D